dan..suatu masa nanti...

Friday 17 June 2011

impian kami

salam!! hehe,, lokasi:: selera cik siti,, hihih,,, bnyi tajuk cam besh jer kan,, hoho! haaa,,, ni la nak kenal kan, budak2 com0t yg melepak di selera cik siti ini malam,, hoho! adooiii,, macam bnyak je crita yang nak d borak kan,,, hehe,,

haa,,, ini dia watak2 penting malam nih,, watak utama, apih chubby,, seterusnya, aku lah, sally,, dan watak awan nano nano,, faris farhan, atau nama manja dia, pok od,, hehe! ini lah dia, kelab single of the year kami,, haha,,

nnti thun dpan, nk kene bt pilihan raya, undi2, sapa yang nak jdi presiden kelab single ini,, haha,,, huh! ckap pasal masa depan je bnyak, psal kawen, psal keje,, pastu yang x leh blah nye, bile tgk je psangan suami isteri bwk anak pegi mkan, mula la nk berangan, ala2 nk jgk jdi mcm psngan tuh, bwk anak bini pegi makan,, haha,, mood, gtal,,,!

meh sini nak perkenal kan,

haa,,, kwn aku yg kiut miut sorang nih, name dia al hafiz, nama mnja die, apih chubby! c0mel kan??.. 

nak tahu ape impian dia??.. hehe,, impian dia, nak kawen ats kapal.. ekekek!! pastu, dia nk blaja rajin2, spya bleh jdi org penting nnti,, amin! smoga impian dia, tercapai juaa,,, amin!! (-_-) skung dia msih blaja,, and tgh tggu nak lapor dri utk praktikal.. hope smua nya berjalan lancar,, kan,, amin! :)

okey! yang nih plak, kwn aku yang sorang nih, kabar nya, suka sangat lagu awan nano nano yang dalam maharajalawak tuh,, haha! memang giler la lawak jozan masa tuh,, okey! meh cni kita tgk, sape die,,

kwn aku yang sweet2 nih, name die m0hd faris farhan, atau name komersil dia, pok od, sweet kan??.. 
okess,,! nak tahu ape impian dia?? kata nya, nak buat sesuatu utk family dan diri nya shaja,,tak nak pikir yang bukan2,,,  pastu nnti kawen, nak naek kuda,, kata nye la.. (tiru aku ke) hikhikhik! skung dia masih blaja kt unitar,, amboi2,, lmbat lagi nak habis nih, thun depan kot,,, hihi,, smoga sukses2 semuanya ya! :) amin!!

adoiii,,, besh lepak2 malam nih, tu la sebahagian dari kawan2 kesayangan aku,,, harap2 semuanya berjaya! impian aku plak?? hehe,, impian aku, aku nak kawen ats kapal,, tpi, x mngkin k0t,, hehe! tapiii! dpat naek kuda keliling kmpung p0m, jdi lah,, dah lama ngidam,, haha! tema of course la merah + putih,, merah, tanda nya, cinta sejati antara kami yang membara masa tuh, dan putih pula lambang kasih sayang yang suci antara kami dan d satu kan pula dalam ikatan yang suci dan murni, (eh, macam iklan minyak masak sri murni lak) hihihi,,

amboi3,,, gatal nak kawen ke ape,, hoho! tak kesah lah, tak pe, sekali sekala berangan kan,, kadang2, berangan itu perlu,, kan2,, hehehe,,,nak kenal ke, pasangan mari menari musim ke 100?? haha,,

haaaa,, ini dia, pasangan mari menari musim ke 100,, haha! sesuai tak?? hahaa,, 
ok,, tu la sedikit sebnyak cerita kedai kopi kami malam ini,, hehe! nanti laen kali smbung lagi ye,, hihi,,, salam,, sweet from, sallymelly,, chaw! (*_*)

No comments:

Post a Comment