dan..suatu masa nanti...

Tuesday 14 June 2011

kawan kiri & kwn kanan... :))

piweettt! cam besh je tjuk... hehe.... btw, kalau dh name p0m kwn, msti la sume p0m kita syg kan?? :)
tetapi, syg kwn p0m bertempat la kan.. sume ati org nk kene kite jaga.. kalau bole, x nak mana2 kwn trase ati ngan kita.. kan.. tpi..ape kan daya...

aku nih jenis yg ngada2 nak jga ati org melebih... (chewah, puji dri sndri lak tuh) hehe.. yela.. of course la kita nk org senang ati bile kwn ngan kta kan.. tapi.. kalau dh org tuh x nk amek ksmpatan ats kebaikan & kerajinan aku nk tlg kwn sgt tuh... x adil la jgk kan.. hehe... adoiii...susah jgk kalau dh ade org yg x bole nk phm situasi org nih... hoho!

ape p0m... aku tetap syg sume kwn2... hehe.. x boleh la nk bnci sesuka ati kan... kate nk kawan smpai mati..kan.. :) peace!! tak pelah.. x kesah p0m..org nk ckap ape.. selagi org sudi nk kwn, kita teruskan.. tpi x suke la kalau nk ckap2 blakang nih.... x puas ati, trus table talk.. sebab aku x kesah p0m.. ckap baek2.. kan lebey cun.. hehe.. (cun ker??) hoho!

ape p0m.. sbar jela sally.. x yah amek port sgt... hoho! aku x de la nk mrh sgt p0m.. memang la.. mlut org, sape ley kontrol.. remote control  tak de ngan aku... hahaa... ape org ckap.. bia kn..x yah nk pkir sgt.. yg penting... aku thu sape aku n aku thu ape aku buat.... selagi aku bernafasss... hoho! sume kwn aku akn cube hibur kan.. kwn kiri & kwn kanan.. cayunk sume!!! peace! :))

No comments:

Post a Comment